BIC Plzeň

BIC News

Víte, jak správně ochránit duševní vlastnictví vaší firmy?

Úřad průmyslového vlastnictví připravil několik podzimních vzdělávacích akcí. Vyznáte se v ochranných známkách, patentech a užitných vzorech?

Akce jsou určeny nejširší veřejnosti a mají za úkol seznámit účastníky s jednotlivými instituty průmyslověprávní ochrany a s vyhledáváním informací o nich.

Proč je tak důležité ochránit své nápady a produkty?

Přečtěte si náš článek Duševní vlastnictví v malé a střední firmě: proč a jak jej chránit a jak jeho ochranu financovat.

Harmonogram akcí

 5. října Národní databáze ochranných známek
11. října Národní databáze patentů a užitných vzorů
12. října Úvod do problematiky průmyslových práv
13. října Važte si svých inovací, ochraňte si je!
18. října Databáze Patentscope
19. října Ochranné známky
20. října IPforYOU – seminář EUIPO
26. října Databáze Madrid Monitor
27. října Databáze TMView
2. listopadu Technická řešení – patent/užitný vzor
10. listopadu Databáze Espacenet
14. listopadu Evropský patentový rejstřík
24. listopadu Ochrana designu
29. listopadu Podpora ochrany duševního vlastnictví v MSP

 

Vzdělávací akce jsou bezplatné a budou probíhat online formou.
Přihlášení probíhá prostřednictvím rezervační systému na stránkách Úřadu průmyslového vlastnictví.

CHCI PŘEJÍT NA REGISTRACI

Kontakt na pořadatele

Mgr. Eva Hazuchová
Odbor patentových informací
T: 220 383 184
E: ehazuchova@upv.gov.cz

Pozvánky ke stažení

Festival Dny AI se vrací do Plzně. Nabídne více než desítku akcí

Největší český festival umělé inteligence Dny AI 2025 míří i letos do Plzně. Od 3. do 16. listopadu se Plzeň promění v centrum inovací, kde si své najdou firmy, studenti, učitelé i veřejnost.

Celý článek

Open Innovation: Konkrétní příklady propojení startupů a korporací v praxi

Zatímco v Plzeňském kraji firmy s konceptem otevřených inovací teprve začínají, v okolních zemích už tento přístup běžně spojuje zavedené podniky se startupovými týmy. Open Innovation staví na myšlence, že inovace vznikají ve spolupráci s hráči mimo firmu – zákazníky, dodavateli či univerzitami. Cílem proto je využít nápady z vnějšku, tedy z akademické sféry nebo od mladých technologických firem a společně zrychlit vývoj nových řešení.

Celý článek