BIC Plzeň

Hledáte klidné místo pro práci v centru Plzně? Přijďte do našeho coworku – nabízíme moderní, designové a plně vybavené prostory vhodné pro jednotlivce nebo menší týmy. K dispozici jsou jak kanceláře, tak samostatná pracovní místa. Chcete-li udělat dobrý dojem na návštěvu nebo obchodního partnera, pronajměte si zasedačku.

V rámci coworku můžete využít

Jak to u nás vypadá

Volné kapacity

Pracovní místa: volná pracovní místa, cena od 3 000 Kč/měsíc (bez DPH, vč. energií a úklidu)

Kanceláře: všechny kanceláře jsou aktuálně plně obsazené

  • K2: Kancelář pro dvě osoby – cena 7 200 Kč/měsíc (bez DPH, vč. energií a úklidu)
  • K4: Kancelář pro čtyři osoby – cena 9 200 Kč/měsíc (bez DPH, vč. energií a úklidu)
  • K6: Kancelář pro šest osob – cena 11 200 Kč/měsíc (bez DPH, vč. energií a úklidu)

VR Lab*: obsazeno, cena 11 200 Kč/měsíc (bez DPH, vč. energií a úklidu)
Prostor spojující 2 místnosti oddělené prosklenou stěnou (vhodné jako kancelář + zasedačka)


Zasedačky – aktuální informace v rezervačním systému

DOSTUPNOST ZASEDAČEK

 

Zvažujete pronájem pracovního místa nebo kanceláře? Dejte nám vědět.

Radka Hrabětová

Radka Hrabětová

VTP & cowork
hrabetova@bic.cz
739 095 290

Pracovní místo

Vybavená pracovní místa jsou vhodná ke každodennímu využití pro ty, kdo potřebují funkční a klidné zázemí pro svou práci, zároveň se ale nechtějí dlouhodobě vázat a starat se o provoz kanceláře. Potřebujete využívat tiskárnu, chcete si uvařit (a v klidu vypít) dobré kafe nebo udělat dobrý dojem na své návštěvy?  Pracovní místo, které je vždy vyhrazeno pro konkrétního coworkera, je perfektním řešením.

Aktuální obsazenost: volná pracovní místa
Cena bez DPH, vč. energií: od 3000 Kč/měsíc

V ceně pronájmu je zahrnut vysokorychlostní internet, úklid a veškeré energie. Tisk, kopírování či vypitá káva/čaj jsou účtovány měsíčně dle skutečné spotřeby (viz Ceník služeb).

Vybavení

K dispozici je pracovní stůl s výklopnými zásuvkami pro připojení k elektřině a vysokorychlostnímu internetu, pohodlné pracovní křeslo, pojízdný uzamykatelný kontejner, který může sloužit jako pohotovostní sezení pro návštěvu a uzamykatelná skříňka na cokoli, co je nutné mít k ruce.

Co byste měli vědět

S vlastním čipem je vstup do budovy možný v pracovní době (po-pá 7-18 hod). Nájemce pracovního místa s tarifem 24/7 má k dispozici prostory kterýkoli den v týdnu po neomezenou dobu. Smlouva o pronájmu je uzavírána na dobu neurčitou minimálně na 1 měsíc s 15denní výpovědní lhůtou. Cena pronájmu pracovního místa není závislá na frekvenci užívání.

Máte zájem o prohlídku? Zavolejte nám nebo napište!

Radka Hrabětová

Radka Hrabětová

VTP & cowork
hrabetova@bic.cz
739 095 290

Zasedačky

Dvě vybavené místnosti pro nerušené jednání s klienty, partnery či pracovní meeting s kolegy (přítomnými i připojenými on-line) jsou dostupné v pracovní době od 8 do 16 hodin, poslední rezervace je tedy možná od 15 hodin. Využívat je můžete jednorázově i opakovaně. K dispozici je vybavená kuchyňka (s lednicí, kávovarem, rychlovarnou konvicí a nádobím), telefonní budka, sociální zařízení (WC + sprcha) a šatna.

Ceny (bez DPH):
První hodina: 500 Kč
Každá další hodina: 200 Kč

Cena pronájmu zasedačky zahrnuje pronájem techniky, využití sdílených prostor a vybavení coworku, vysokorychlostní internet (wifi) a občerstvení (káva, čaj, karafa s neperlivou vodou). Po domluvě lze zajistit služby recepce (příprava prostoru, uvedení hostů, příprava nápojů) a zapůjčení videokonferenční techniky.

Chcete si zarezervovat zasedačku? Přejděte, prosím do rezervačního systému.

REZERVACE ZASEDAČKY

Z10

Do zasedačky Z10 se kolem stolu usadí, jak její název napovídá, až 10 lidí. Zasedací uspořádání v této místnosti je fixní (1 dlouhý stůl, 10 polstrovaných židlí).

Je vybavena velkou dotykovou obrazovkou s integrovaným počítačem a MS Office 365 včetně MS Teams. Dotykovou obrazovku je možné využít jako digitální whiteboard. Lze na ni psát, upravovat prezentace nebo ji použít jako obyčejný vzdálený monitor. Vše je možné uložit a odeslat elektronicky kamkoli – záleží na vašem stylu práce.
„Desítka“ se nachází v těsné blízkosti kuchyňky, jejíž zázemí je tak možné pohodlně využívat i v průběhu meetingu. Do ledničky je možné uschovat vlastní občerstvení.

Zasedačka Z10: cowork BIC Plzeň, Riegrova 1, Plzeň

Z12

Zasedačku Z12 najdete u recepce coworku. Je vybavena chytrou televizí, klasickým flipchartem a nástěnným závěsným systémem pro přehlednou práci s papírovými podklady. Pohodlně v ní může zasednout až 12 lidí.

Vysokorychlostní internet v obrazovce i stabilní wifi pro Vaše hosty jsou samozřejmostí. Můžete se tak jednoduše spojit s kýmkoli ve světě a společně pracovat na jedné ploše obrazovky. „Dvanáctka“ má skvělou akustiku, a tak stačí už jen přidat naši videokonferenční techniku a ušetříte čas i peníze na cestování.

Výhodou této zasedačky je možnost variabilního uspořádání zasedacího pořádku. Velký stůl nahradilo 6 menších stolků, k dispozici je 12 pohodlných křesílek. Stolečky lze rozmístit dle potřeby (srazit uprostřed – standardní uspořádání, v rámci zasedací místnosti lze však i vytvořit několik jednacích koutků či stolečky odsunout ke stěně a křesílka rozestavit do divadelního uspořádání pro sezení).

Zasedačka Z12: cowork BIC Plzeň, Riegrova 1, Plzeň

Kanceláře

Startovací kanceláře jsou primárně určené pro start-upy a malé firmy, které využívají služeb BIC Plzeň. K dispozici jsou 3 kanceláře: K2 se dvěma pracovními místy, K4 se 4 pracovními místy a K6 s 6 pracovními místy. Další kancelářské prostory jsou případně k dispozici v podnikatelském inkubátoru na Borských polích či v budovách VTP Plzeň.

Ceny bez DPH, vč. energií a úklidu:

K2 (2 pracovní místa): 7 200 Kč/měsíc
K4 (4 pracovní místa): 9 200 Kč/měsíc

K6 (6 pracovních míst): 11 200 Kč/měsíc 

VR Lab*: 11 200 Kč/měsíc 

* Prostor spojující 2 místnosti oddělené prosklenou stěnou (vhodné jako kancelář + zasedačka)

V ceně pronájmu je zahrnuta elektřina, vytápění, internet, úklid, provoz kancelářské techniky a kávovaru. Za poplatek je možné využít pronájem zasedačky, vyhrazenou internetovou síť nebo počítačovou techniku. Tisk, kopírování či vypitá káva/čaj jsou účtovány dle skutečné spotřeby (viz Ceník služeb).

Všechny kanceláře jsou aktuálně obsazené.

Vybavení

V kancelářích je k dispozici příslušný počet pracovních míst s následujícím vybavením: pracovní stůl s výklopnými zásuvkami pro připojení k elektřině a vysokorychlostnímu internetu, pohodlné pracovní křeslo, pojízdný uzamykatelný kontejner, který může sloužit jako pohotovostní sezení pro návštěvu, a uzamykatelná skříňka na cokoli, co je nutné mít k ruce.

Provozní zajištění

U vstupu do budovy má každá z kanceláří připraven vlastní zvonek a označení provozovny, z kanceláře je možné “odzvonit” návštěvě nezávisle na recepci. S vlastním čipem a klíčem mají všichni nájemci v kancelářích neomezený přístup 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nájemci kanceláří mohou kdykoli využívat sdílené prostory coworku.

Poradenství

Součástí služeb, které mohou coworkeři v kancelářích využívat, je i poradenství od konzultantů BIC Plzeň, např. rozvoj inovačního podnikání, financování, zahraniční kontakty pro obchodní či technologickou spolupráci aj.

 

Zaujala Vás některá z kanceláří? Domluvte si prohlídku.

Radka Hrabětová

Radka Hrabětová

VTP & cowork
hrabetova@bic.cz
739 095 290

Coworkeři

Dokumenty ke stažení

Kontakt

Chcete si domluvit prohlídku prostor nebo si ujasnit, jak je to přesně s pronájmem zasedačky? Nebo máte úplně jinou otázku? Napište nám.

Radka Hrabětová

Radka Hrabětová

VTP & cowork
hrabetova@bic.cz
739 095 290