Služby
Cowork
Hledáte klidné místo pro práci v centru Plzně? Přijďte do našeho coworku – nabízíme moderní, designové a plně vybavené prostory vhodné pro jednotlivce nebo menší týmy. K dispozici jsou jak kanceláře, tak samostatná pracovní místa. Chcete-li udělat dobrý dojem na návštěvu nebo obchodního partnera, pronajměte si zasedačku.
V rámci coworku můžete využít
Jak to u nás vypadá
Volné kapacity
Pracovní místa: volná pracovní místa, cena od 3 000 Kč/měsíc bez DPH
Kanceláře:
- K2: Kancelář pro dvě osoby – k dispozici od května 2023, cena 6 600 Kč/měsíc bez DPH
- K4: Kancelář pro čtyři osoby – obsazená do prosince 2023, cena 9 200 Kč/měsíc bez DPH
- K6: Kancelář pro šest osob – ihned k nastěhování, cena 11 200 Kč/měsíc bez DPH
VR Lab: obsazeno do března 2024, cena 11 200 Kč/měsíc bez DPH
Zasedačky – aktuální informace v rezervačním systému
Zvažujete pronájem pracovního místa nebo kanceláře? Dejte nám vědět.
Pracovní místo
Vybavená pracovní místa jsou vhodná ke každodennímu využití pro ty, kdo potřebují funkční a klidné zázemí pro svou práci, zároveň se ale nechtějí dlouhodobě vázat a starat se o provoz kanceláře. Potřebujete využívat tiskárnu, chcete si uvařit (a v klidu vypít) dobré kafe nebo udělat dobrý dojem na své návštěvy? Pracovní místo, které je vždy vyhrazeno pro konkrétního coworkera, je perfektním řešením.
Aktuální obsazenost: volná pracovní místa
Cena bez DPH: od 3000 Kč/měsíc
V ceně pronájmu je zahrnut vysokorychlostní internet, úklid a veškeré energie. Tisk, kopírování či vypitá káva/čaj jsou účtovány měsíčně dle skutečné spotřeby (viz Ceník služeb).
Zasedačky
Dvě vybavené místnosti pro nerušené jednání s klienty, partnery či pracovní meeting s kolegy (přítomnými i připojenými on-line) jsou dostupné v pracovní době od 8 do 16 hodin, poslední rezervace je tedy možná od 15 hodin. Využívat je můžete jednorázově i opakovaně. K dispozici je vybavená kuchyňka (s lednicí, kávovarem, rychlovarnou konvicí a nádobím), telefonní budka, sociální zařízení (WC + sprcha) a šatna.
Ceny bez DPH:
První hodina 500 Kč
Každá další hodina 200 Kč
Cena pronájmu zasedačky zahrnuje pronájem techniky, využití sdílených prostor a vybavení coworku, vysokorychlostní internet (wifi) a občerstvení (káva, čaj, karafa s neperlivou vodou). Po domluvě lze zajistit služby recepce (příprava prostoru, uvedení hostů, příprava nápojů) a zapůjčení videokonferenční techniky.
Chcete si zarezervovat zasedačku? Přejděte prosím do rezervačního systému.
Z10
Do zasedačky Z10 se kolem stolu usadí, jak její název napovídá, až 10 lidí. Zasedací uspořádání v této místnosti je fixní (1 dlouhý stůl, 10 polstrovaných židlí).
Je vybavena velkou dotykovou obrazovkou s integrovaným počítačem a MS Office 365 včetně MS Teams. Dotykovou obrazovku je možné využít jako digitální whiteboard. Lze na ni psát, upravovat prezentace nebo ji použít jako obyčejný vzdálený monitor. Vše je možné uložit a odeslat elektronicky kamkoli – záleží na vašem stylu práce.
„Desítka“ se nachází v těsné blízkosti kuchyňky, jejíž zázemí je tak možné pohodlně využívat i v průběhu meetingu. Do ledničky je možné uschovat vlastní občerstvení.

Z12
Zasedačku Z12 najdete u recepce coworku. Je vybavena chytrou televizí, klasickým flipchartem a nástěnným závěsným systémem pro přehlednou práci s papírovými podklady. Pohodlně v ní může zasednout až 12 lidí.
Vysokorychlostní internet v obrazovce i stabilní wifi pro Vaše hosty jsou samozřejmostí. Můžete se tak jednoduše spojit s kýmkoli ve světě a společně pracovat na jedné ploše obrazovky. „Dvanáctka“ má skvělou akustiku, a tak stačí už jen přidat naši videokonferenční techniku a ušetříte čas i peníze na cestování.
Výhodou této zasedačky je možnost variabilního uspořádání zasedacího pořádku. Velký stůl nahradilo 6 menších stolků, k dispozici je 12 pohodlných křesílek. Stolečky lze rozmístit dle potřeby (srazit uprostřed – standardní uspořádání, v rámci zasedací místnosti lze však i vytvořit několik jednacích koutků či stolečky odsunout ke stěně a křesílka rozestavit do divadelního uspořádání pro sezení).

Kancelář
Startovací kanceláře jsou primárně určené pro start-upy a malé firmy, které využívají služeb BIC Plzeň. K dispozici jsou 3 kanceláře: K2 se dvěma pracovními místy, K4 se 4 pracovními místy a K6 s 6 pracovními místy. Další kancelářské prostory jsou případně k dispozici v podnikatelském inkubátoru na Borských polích či v budovách VTP Plzeň.
Ceny bez DPH:
K2 (2 pracovní místa) – 6 600 Kč/měsíc – k dispozici od května 2023
K4 (4 pracovní místa) – 9 200 Kč/měsíc – obsazeno do prosince 2023
K6 (6 pracovních míst) – 11 200 Kč/měsíc – ihned k nastěhování
VR Lab – 11 200 Kč/měsíc – rezervováno pro vážného zájemce
V ceně pronájmu je zahrnuta elektřina, vytápění, internet, úklid společných prostor, provoz kancelářské techniky a kávovaru. Za poplatek je možné využít pronájem zasedačky, vyhrazenou internetovou síť nebo počítačovou techniku. Tisk, kopírování či vypitá káva/čaj jsou účtovány dle skutečné spotřeby (viz Ceník služeb).
Vybavení
V kancelářích je k dispozici příslušný počet pracovních míst s následujícím vybavením: pracovní stůl s výklopnými zásuvkami pro připojení k elektřině a vysokorychlostnímu internetu, pohodlné pracovní křeslo, pojízdný uzamykatelný kontejner, který může sloužit jako pohotovostní sezení pro návštěvu, a uzamykatelná skříňka na cokoli, co je nutné mít k ruce.
Provozní zajištění
Virtuální sídlo
Vybraní začínající podnikatelé, kteří nepotřebují vlastní kancelář nebo dlouhodobé pracovní místo, mají možnost zřídit si v našich prostorech virtuální sídlo. Získáte tak poštovní schránku v budově a označení u vstupu do domu.
Virtuálně zasídlené firmy mohou využívat služby konzultantů BIC Plzeň a za poplatek zasedačky v coworku.
Cena bez DPH:
5 000 Kč/rok
Coworkeři
Pracovní místo mají pronajaté:
Kanceláře využívají firmy:
Dokumenty ke stažení
Kontakt
Chcete si domluvit prohlídku prostor nebo si ujasnit, jak je to přesně s pronájmem zasedačky? Nebo máte úplně jinou otázku? Napište nám.
BIC Use
Čím jsme užiteční, reference