Služby
Cowork
Hledáte klidné místo pro práci v centru Plzně? Přijďte do našeho coworku – nabízíme moderní, designové a plně vybavené kancelářské prostory vhodné pro jednotlivce nebo menší týmy. K dispozici jsou jak kanceláře, tak samostatná pracovní místa. Chcete-li udělat dobrý dojem na návštěvu nebo obchodního partnera, pronajměte si zasedačku.
Jako součást služeb vám nabízíme naše odborné poradenství. Umíme pomoci se zahraniční spoluprací, žádostí o dotace nebo rozvojem vašeho podnikání v rámci Inkubačního nebo akceleračního programu. Administrujeme Plzeňské podnikatelské vouchery, které podporují spolupráci plzeňských firem s českými výzkumnými organizacemi.
Jak to u nás vypadá
Pracovní místo
Vybavená pracovní místa jsou vhodná ke každodennímu využití pro ty, kdo potřebují funkční zázemí pro svou práci, zároveň se ale nechtějí dlouhodobě vázat a starat se o provoz kanceláře. Potřebujete využívat tiskárnu, chcete si uvařit (a v klidu vypít) dobré kafe nebo udělat dobrý dojem na své návštěvy? Pracovní místo, které je vždy vyhrazeno pro konkrétního coworkera, je perfektním řešením.
Aktuální obsazenost: 10 volných pracovních míst
Cena bez DPH: od 3000 Kč/měsíc
V ceně pronájmu je zahrnut vysokorychlostní internet, úklid a veškeré energie. Tisk, kopírování či vypitá káva/čaj jsou účtovány dle skutečné spotřeby (viz Ceník služeb).
Zasedačky
Dvě vybavené místnosti pro nerušené jednání s klienty, partnery či pracovní meeting s kolegy (přítomnými i připojenými on-line) jsou dostupné v pracovní době od 8 do 16 hodin, poslední rezervace je tedy možná od 15 hodin. Využívat je můžete jednorázově i opakovaně. K dispozici je vybavená kuchyňka (s lednicí, kávovarem, rychlovarnou konvicí a nádobím), telefonní budka, sociální zařízení a šatna.
Ceny bez DPH:
První hodina 500 Kč
Každá další hodina 200 Kč
Cena pronájmu zasedačky zahrnuje pronájem techniky, využití sdílených prostor a vybavení coworku, vysokorychlostní internet (wifi) a občerstvení (káva, čaj, karafa s neperlivou vodou). Po domluvě lze zajistit služby recepce (příprava prostoru, uvedení hostů, příprava nápojů) a zapůjčení videokonferenční techniky.
Z10
Do zasedačky Z10 se kolem stolu usadí, jak její název napovídá, až 10 lidí. Zasedací uspořádání v této místnosti je fixní (1 dlouhý stůl, 10 polstrovaných židlí).
Je vybavena velkou dotykovou obrazovkou s integrovaným počítačem a MS Office 365 včetně MS Teams. Dotykovou obrazovku je možné využít jako digitální whiteboard. Lze na ni psát, upravovat prezentace nebo ji použít jako obyčejný vzdálený monitor. Vše je možné uložit a odeslat elektronicky kamkoli – záleží na vašem stylu práce.
„Desítka“ se nachází v těsné blízkosti kuchyňky, jejíž zázemí je tak možné pohodlně využívat i v průběhu meetingu. Do ledničky je možné uschovat vlastní občerstvení.

Z12
Zasedačku Z12 najdete u recepce coworku. Je vybavena chytrou televizí, klasickým flipchartem a nástěnným závěsným systémem pro přehlednou práci s papírovými podklady. Pohodlně v ní může zasednout až 12 lidí.
Vysokorychlostní internet v obrazovce i stabilní wifi pro Vaše hosty jsou samozřejmostí. Můžete se tak jednoduše spojit s kýmkoli ve světě a společně pracovat na jedné ploše obrazovky. „Dvanáctka“ má skvělou akustiku, a tak stačí už jen přidat naši videokonferenční techniku a ušetříte čas i peníze na cestování.
Výhodou této zasedačky je možnost variabilního uspořádání zasedacího pořádku. Velký stůl nahradilo 6 menších stolků, k dispozici je 12 pohodlných křesílek. Stolečky lze rozmístit dle potřeby (srazit uprostřed – standardní uspořádání, v rámci zasedací místnosti lze však i vytvořit několik jednacích koutků či stolečky odsunout ke stěně a křesílka rozestavit do divadelního uspořádání pro sezení).

Chcete si zarezervovat zasedačku? Přejděte prosím do rezervačního systému.
Kancelář
Startovací kanceláře jsou primárně určené pro start-upy a malé firmy, které využívají služeb BIC Plzeň. K dispozici jsou 2 kanceláře (K4 se 4 pracovními místy a K6 s 6 pracovními místy), každá max na dobu jednoho roku. Po skončení nájmu bude možné přesunout se do volných prostor podnikatelského inkubátoru na Borských polích, prostor VTP Plzeň nebo TechToweru.
Ceny bez DPH:
K4 (4 pracovní místa) – 7.400 Kč/měsíc – obsazená do září 2022
K6 (6 pracovních míst) – 9.300 Kč/měsíc – obsazená do ledna 2023
V ceně pronájmu je zahrnuta elektřina, vytápění, internet, úklid společných prostor, provoz kancelářské techniky a kávovaru. Za poplatek je možné využít pronájem zasedačky, vyhrazenou internetovou síť nebo počítačovou techniku. Tisk, kopírování či vypitá káva/čaj jsou účtovány dle skutečné spotřeby (viz Ceník služeb).
Vybavení
V kancelářích je k dispozici příslušný počet pracovních míst s následujícím vybavením: pracovní stůl s výklopnými zásuvkami pro připojení k elektřině a vysokorychlostnímu internetu, pohodlné pracovní křeslo, pojízdný uzamykatelný kontejner, který může sloužit jako pohotovostní sezení pro návštěvu, a uzamykatelná skříňka na cokoli, co je nutné mít k ruce.
Provozní zajištění
Virtuální sídlo
Vybraní začínající podnikatelé, kteří nepotřebují vlastní kancelář nebo dlouhodobé pracovní místo, mají možnost zřídit si v našich prostorech virtuální sídlo. Získáte tak poštovní schránku v budově a označení u vstupu do domu.
Virtuálně zasídlené firmy mohou využívat služby konzultantů BIC Plzeň a za poplatek zasedací místnost v coworku.
Cena bez DPH:
5 000 Kč/rok
Dokumenty ke stažení
Kontakt
Chcete si domluvit prohlídku prostor nebo si ujasnit, jak je to přesně s pronájmem zasedačky? Nebo máte úplně jinou otázku? Napište nám.
BIC Use
Čím jsme užiteční, reference