BIC News
Vyhlášení šesté výzvy mezinárodního programu Eurostars-3

Zapojte se do programu zaměřeného na podporu mezinárodní spolupráce v oblasti VaVaI. Výzva je otevřena do poloviny března 2024.
Program Eurostars-3 podporuje malé a střední podniky, které chtějí spolupracovat na mezinárodních projektech v oblasti výzkumu, vývoje a inovací. Výstupem projektů jsou inovativní produkty, procesy nebo služby s potenciálem prosadit se na světových trzích, které mají být uvedeny na trh do dvou let po skončení projektu. Projektové konsorcium se musí skládat nejméně ze dvou na sobě nezávislých subjektů z alespoň dvou zemí EU nebo zemí přidružených k Horizontu Evropa.
Maximální roční výše dotace na jeden projekt je 160 000 EUR.
Podmínky programu Eurostars-3
- Projektové konsorcium je vedeno inovativním malým a středním podnikem ze členské země sítě Eurostars.
- Doba trvání projektu je 36 měsíců nebo méně.
- Rozpočet malých a středních podniků ze zúčastněných zemí činí 50 % nebo více celkových nákladů projektu.
- Žádný projektový partner nebo země není zodpovědná za více než 70 % rozpočtu projektu.
Výzva je otevřena do 14. března 2024.
Návrhy projektů se předkládají v anglickém jazyce přes platformu pro řízení projektů Eureka.
Bližší informace naleznete na webu Eurekanetwork a stránkách MŠMT.
Informace o možnostech financování z evropských zdrojů poskytujeme v rámci našeho členství v mezinárodní síti na podporu podnikání Enterprise Europe Network.
Ukončili jsme příjem žádostí do podzimní inkubace 2025
Příjem žádostí do podzimního kola programu INKUBACE FIREM 2025 byl ukončen. Z velkého zájmu o inkubační program máme opravdu radost, o účast projevila zájem celá řada plzeňských inovativních firem . Jak bude probíhat výběr účastníků?
Celý článekSales Class pomáhá inovativním firmám uspět v prodeji. Pokračovat bude už na podzim
Pro firmy s technicky vyspělými službami či výrobky, kterým k úspěchu stačí už jen získat dostatek zákazníků, připravil BIC Plzeň program workshopů a konzultací. Zaměřuje se na porozumění potřebám a chování zákazníků, způsob jejich oslovení, vedení obchodního jednání i stanovení ceny.
Celý článek