BIC Plzeň

BIC News

Příležitost pro start-upy: Podejte si přihlášku do EIT Manufacturing BoostUp! 2022

Prokázali jste užitečnost a funkčnost vámi navržené technologie spoluprací s velkou výrobní korporací? A nezáleží, zda se jednalo o ověření konceptu nebo pilotní projekt.

Cesta ke slávě pro start-upy a scale-upy je dlouhá a poměrně komplikovaná. Dosažení milníku, jako je pilotní projekt nebo proof of concept s výrobní společností, je klíčovým krokem k budoucímu úspěchu na trhu. To je důvod, proč BoostUp! 2022 chce představit takový úspěchy a odměnit příští generaci evropských výrobních inovátorů.

Podejte si přihlášku do soutěže BoostUp! 2022. Je určena pro start-upy nebo scale-upy se sídlem v Evropské unii, které byly založeny v roce 2017 nebo později a během posledních 12 měsíců dokončily svůj proof of concept.

Co můžete vyhrát

  • 20 000 EUR na další vývoj.
  • Představení předním evropským společnostem a investorům.
  • Pozvánku na pitchingovou soutěž: BoostUp! v Aténách dne 7. října 2022.

Podrobné informace a přihláška

Přihlášku je nutné podat do 31. července 2022.

Základní informace k soutěži

TechInn díky podnikatelským voucherům posouvá digitální transformaci údržby kolejových vozidel

Společnost TechInn s.r.o. z Plzně, která vyvíjí pokročilé IoT a hardware řešení pro železniční a městskou dopravu, úspěšně navázala spolupráci s výzkumnými organizacemi díky Podnikatelským voucherům. Výsledkem je ověření nových technologických postupů a produktů, které zvyšují efektivitu údržby vozového parku a otevírají firmě cestu k dalším inovacím i expanzi.

Celý článek

ALUMNI: InstaCover vyrostl v Plzni. Teď mění pojišťovny po celé Evropě

Papírování, roztříštěné fotky, nejasná data. Kdo někdy řešil dopravní nehodu nebo sjednávání pojištění, ví, jak rychle se jednoduchý úkon může proměnit v administrativní maraton. Plzeňský startup InstaCover se na tenhle problém podíval technicky a postavil řešení, které dnes využívá víc než polovina českých pojišťoven. Inkubací v BIC Plzeň v roce 2024 to ale neskončilo. Právě naopak, odtud se rozběhla další růstová etapa, nové produktové vertikály i první výrazné mezinárodní kroky.

Celý článek