BIC Plzeň

BIC views

Začínáte podnikat nebo si rozmýšlíte nový projekt?

Zajímá Vás, jak vzniká kreativní idea, jak si stanovit cílovou skupinu a jak kampaň s celostátním zásahem naplánovat a úspěšně zrealizovat? Co musíte překonat v začátcích podnikání a jaký je recept na vybudování úspěšné firmy? Podívejte se na záznam akcí.

Na podzim 2020 jsme pro Vás ve spolupráci s U.S. Embassy Prague připravili sérii akcí s podtitulem #ZačniPodnikat. V říjnu jsme odstartovali workshopem s Pavlínou Louženskou Jak uvést na trh nový produkt nebo službu, v listopadu a prosinci proběhly dva panely. Nejprve s Alžbětou Královou a Ondřejem Rudolfem na téma Jak prodat vlastní projekt a vybudovat značku, následovala diskuze Petry Kubálkové a Marka Bárdyho Jak se nenechat odradit v začátcích podnikání.

“Měla jsem velkou čest sdílet panel s Markem Bárdym a proč říkám čest? Na začátku to vypadalo, že jsme úplně odlišní, během přípravy našeho vystoupení jsme zjistili, že řadu východisek v podnikání, jako udržitelnost, zaměstnanci a zaměstnankyně na prvním místě nebo pro klientský vztah máme stejné,” hodnotí Petra Kubálková.

Jak prodat vlastní projekt a vybudovat značku

Přednášející:
Alžběta Králová – Managing Partner IPM Consulting, s.r.o.
Ondřej Rudolf – Strategy & Brand Circle Line, s.r.o.

Jak se nenechat odradit v začátcích podnikání

Přednášející:
Petra Kubálková – zakladatelka C2C Solutions Group, s.r.o., Project Manager, iQuest
Marek Bárdy – Managing Director CIE consulting, s.r.o.

Jak (ne)dělat SWOT analýzu

Oblíbenou metodu často manažeři neumí správně využít a zůstávají v půli cesty. Její potenciál tak mnohdy zůstává nevyužit.

Celý článek

Obchodujete v zahraničí? Vyhněte se nejčastějším chybám při vyplňování Intrastatu

Víte, kdy vám vzniká vykazovací povinnost? Nezapomínáte do výkazů uvádět všechny náležité pohyby zboží? Umíte správně vyhodnotit formální nástrahy třístranných obchodů? Předejděte pokutám od celního úřadu!

Celý článek