Jaký byl Design Thinking Festival 2015?

01.07.2015

Ve dnech 11. a 12. června se prostory DEPO2015 zaplnily podnikateli, designéry, grafiky, marketingovými experty, studenty a dalšími kreativními nadšenci, kteří se chtěli dozvědět více o přístupu design thinking, jak jej začlenit do podnikového řízení, získat inspiraci či další impuls pro své podnikání. Celkem festival přivítal 213 účastníků z české republiky, Slovenska, Německa a Kypru a potvrdil zájem o design a inovace.

Účast na Festivalu návštěvníkům přinesla nový pohled na řešení problémů, inspiraci, možnost setkání se zajímavými lidmi či nové zkušenosti a kontakty. Právě příležitost setkat se s odborníky z různých odvětví většina účastníků velmi ocenila jako něco, co postrádala.

Navazovat kontakty bylo vedle neformálního networkingu v průběhu celého festivalu možné zapojením do čtvrtečního mezinárodního matchmakingu (tzv.„Brokerage Event“), který účastníkům umožnil rychlé a efektivní vyhledání partnerů pro obchodní, kreativní, technologickou či vývojovou spolupráci prostřednictvím předem naplánovaných dvoustranných jednání. Celkem proběhlo 62 schůzek, z toho 61% se zahraničními partnery.

Program Design Thinking Festivalu nabídl renomované speakery z ČR i zahraničí; prostor pro odbornou diskuzi nabídly čtvrteční odpolední workshopy/panelové diskuze věnované aplikaci metod design thinking v různých odvětvích. Nabyté vědomosti účastníci mohli uvést do praxe pod vedením zkušených odborníků během pátečních interaktivních workshopů.

Akce byla součástí projektu Výměna know how pro kreativní průmysly: Plzeň a Bavorsko podpořeného z Cíle 3, dále v rámci aktivit sítě Enterprise Europe Network a finančně podpořena z programů Evropské unie COSME a Horizont 2020 a z prostředků Ministerstva průmyslu a obchodu čR.

Podrobné informace k programu, foto i video galerii najdete na oficiálním webu akce www.dtf2015.cz.

 

 
 

»zpět do archivu novinek


Služby BIC Plzeň

Novinky a akce