Marketingová konference MARKETIKON 2019

Druhý ročník Marketikonu nese podnázev ZISK A NEZISK a tematicky se bude točit nejen kolem výkonnostních a brandových kampaní, ale také oblastí týkajících se neziskového sektoru.

Marketikon 2019_ilustrační foto

Jaké tematické oblasti Marketikon přinese?

   ➡ Jak se liší faktory úspěšnosti mezi brandovou a výkonnostní kampaní?
   ➡ Jak se staví lovebrand - jeho výhody a nevýhody.
   ➡ Jak značka ovlivňuje výkon kampaní a naopak.
   ➡ Co znamená zisk v neziskovém sektoru a jak ho měřit?
   ➡ Jak správně vyhodnocovat a měřit ziskovost marketingových investic?
   ➡ Krizová komunikace: jak na ní a jak z ní získat to nejlepší pro svou značku?

Další informace budeme doplňovat průběžně. Předprodej vstupenek byl zahájen 1. března 2019.

Stránky akce: www.marketikon.cz

 

 


Služby BIC Plzeň

Novinky a akce